پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119169
دشمنان کينه توز جهاني جرات چپ نگاه کردن را ندارند
تاریخ انتشار : 1393/07/18 21:34:38
نمایش : 1531
امام جمعه فارسان گفت: تمامي اين ها مجاهدت هاي خاموش ،تيز بيني و هشياري بالاي اين سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده با اشاره به سي امين سالگرد تاسيس وزارت اطلاعات گفت: اگر امروز نظام اسلامي کشور ما تنها جزيره امن در منطقه هست دشمنان کينه توز جهاني جرات چپ نگاه کردن به اين کشور را ندارند و مردم ما با آسايش کامل در حال فعاليت هستند
تمامي اين ها مجاهدت هاي خاموش ،تيز بيني و هشياري بالاي اين سربازان گمنام امام زمان (عج)  در وزارت اطلاعات است.
 
وي  افزود: تدبين و پايبندي به شرع همراه با ولايت محوري و در نظر گرفتن منافع ملي و کشور و نظام با پرهيز از جناح گري هاي سياسي و فعاليت مخلصانه شبانه روزي و تخصص و کارداني در حد اعلا اين مجموعه توانست موفقيتها شبيه معجزه براي ملت در نظام به ارمغان بياورد.
 
وي با اشاره به پيام مقام معظم رهبري مبني بر وحدت و اتحاد بين مسلمان خاطرنشان کرد: که امروز دنياي استکبار با ايجاد تفرقه و تجهيز گروههايي به ظاهر مسلمان و تروريست خونخوار تمامي مسلمين اسلام و شيعه و سني را هدف قرار دادند و با تصور ساختگي  اسلام را در تيرس خود قرار داده اند که نمونه اش را در جنايتهاي داعش در مناطق سني نشين عراق و سوريه مي بينيم .
 
وي همچنين به هفته استاندار اشاره کرد و گفت: مسئله استحکام و استاندار سازي در تمامي ابعاد زندگي بشر و جوامع همچون صنعت و تجارت و عمران و معماري و مسايل فرهنگي و هنري يکي از مسايل اساسي امروز بشر است که ايمني و سلامتي و رفاه ملت ها را در پي دارد که مردم و مسئولين ما اين مسئله را يکي از اولويت ها در توسعه آباداني و پيشرفت همه جانبه کشور بدانند و با جديت اقتصاد مقاومتي را دنبال  کنند.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html